top of page

חיפוי קיר בלבנים - האם לעשות זאת בעצמך?




במציאות העכשווית, המידע לכל דבר שעולה על הדעת כבר קיים, פתוח וחופשי לשימוש על ידי כל אדם.

ברשתות חברתיות כגון יוטיוב או פינטרסט תוכלו למצוא אינספור מאמרים, איורים, סרטונים ותכנים נוספים שילמדו אתכם לעשות בעצמכם כמעט כל עבודת שיפוץ או בנייה.

אבל.. ויש אבל! האם יש חשיבות לחיפוי קירות על ידי איש מקצוע?

התשובה לכך היא חד משמעית - כן!

על מנת לקבל את התוצאה הטובה, האיכותית והמקצועית ביותר בעת חיפוי הקירות - יהיה עליכם לתת לבעל מקצוע מיומן לבצע את העבודה.

חיפוי קירות על ידי בעל מקצוע יבטיח לכם תוצאה מרהיבה לעין עם גימור מהוקצע ויחד עם זאת - תוצר חזק ועמיד לאורך שנים. חיפוי קירות, חיפוי עמודים או רצפה על ידי אדם שאינו מיומן ומקצועי עשוי לגרור לעלויות מיותרות שנובעות מחוסר ידע לחישוב נכון של פינות ומסגרות, אובדן חומר גלם בשל טיפול לא נכון וכן בלאי מוקדם יותר.

חיפוי קירות שלא על ידי בעל מקצוע עלול לגרור אתכם לבעיות ותקלות עתידיות ביניהן רטיבות והרס של אריחי החיפוי, עובש בקיר, היפרדות של האריחים מהקיר ובאופן כללי מראה וגימור לא מהוקצע. ביצוע עבודת חיפוי קירות בסגנון DIY עשוי לגרור אותך להוצאות מיותרות ולבזבוז של חומר גלם וזמן - מרכיבים יקרי ערך בכל פרוייקט שיפוץ.

הבחירה של איש מקצוע הן להתאמת האריח הנכון לחלל ולצרכי המתמשים בו והן למלאכת ההרכבה עצמה הינה בעלת חשיבות מכרעת לתוצאה הסופית ולמשך הזמן בו תוכלו להנות ממנה.

לצוות בריקים ניסיון עשיר בליווי ויישום אינספור פרוייקטי חיפוי הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. הצוות שלנו מנוסה ומיומן וישמח לעמוד לרשותך לאורך כל הדרך החל משלב בחירת האריחים המתאימים לעיצוב הכולל של החלל ועד לביצוע פרוייקט החיפוי הנדרש.


לצפייה בגלריית הפרוייקטים שלנו - לחצו כאן

bottom of page