top of page

בטון אדריכלי - כל היתרונות

הבטון האדריכלי שפותח על ידינו לאחר חודשי מחקר ופיתוח ארוכים, מהווה פריצת דרך ומאפשר יצירת מגוון רחב של דגמים. אריחי בטון אדריכלי מתאימים לחיפוי קירות ומבנים ומהווים אלמנט עיצובי משמעותי בחלל.

יתרונות השימוש בבטון אדריכלי לחיפוי

עמידות החומר

הבטון ידוע כחומר חזק ועמיד בתנאי אקלים קיצוניים כמו לחות גבוהה וחום. עמידות וחוזק החומר מאפשרים שימוש באריחי הבטון האדריכלי לחיפוי כל משטח פנימי או חיצוני. שימוש באריחי בטון אדריכלי לחיפוי מבטיחים פתרון עמיד, איכותי וחזק לאורך שנים ארוכות.


גמישות עיצובית

אריחי הבטון האדריכלי שפותחו בבריקים, מאפשרים גמישות עיצובית מרבית, עם 13 דגמים לבחירה לצד מגוון אפשרויות גימור בגוון, בטקסטורה ובאופן החיפוי על גבי הקיר. מבחר הדגמים הזמינים מאפשר בחירה רחבה והתאמה מדוייקת לעיצוב החלל.


אלמנט עיצוב משמעותי

חיפוי קירות וחללים באריחי בטון אדריכלי מעניקים מראה מתוחכם ועשיר באמצעות טקסטורות תלת ממדיות. בטון אדריכלי מהווה אלמנט עיצובי משמעותי בפני עצמו, ומשדרג את המראה הכללי של החלל. דגמי אריחי הבטון האדריכלי שלנו, הם עיצובים בלעדיים ומקוריים של חברת בריקים ומגיעים במגוון סגנונות עיצוביים ואפשרויות יישום.


התאמה אישית

צוות בריקים עומד לרשות הלקוחות בהתאמה מדויקת של אריחי הבטון לצרכים העיצוביים של החלל. לרשותכם מבחר של 13 דגמים שונים וייחודיים, וכן האפשרות לבחור את הגוון המדויק והטקסטורה המועדפת. צוות בריקים הינו מקצועי ומיומן וילווה אתכם משלב התכנון ועד לגמר הביצוע.

לסיכום, בטון אדריכלי מהווה פתרון חיפוי אידיאלי המספק את מגוון צרכי הלקוח וכן מהווה אלמנט עיצובי מרשים וייחודי בחללים בהם נעשה בו שימוש.

אריחי הבטון האדריכלי המיוצרים על ידינו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ברמת החומר, הייצור והגימור.

לחברת בריקים ניסיון עשיר וארוך שנים בפתרונות חיפוי מגוונים ואיכותיים.


bottom of page